Освітній фільм «Про кібербулінг для підлітків» https://osvita.diia.gov.ua/courses/cyberbullying/seria-1-so-take-kiberbuling

Презентація серіалу для батьків «Безпека дітей в Інтернеті» як уберегти дітей від шкідливих матеріалів, кібербулінг, суїцидальних-інтернет- спільнот, сексуального насильства https://osvita.diia.gov.ua/courses/serial-dlya-batkiv-onlayn-bezpeka-ditey

Онлайн-квест для учнів 9 та 11 кл. «Як не стати жертвою торгівлі людьми» https://quest.stoptrafficking.org/start

Онлайн-чат бототи Telegram: Contact @police_helpbot, та Telegram: Contact @Non_Violence_Bot, які допоможуть у вирішенні питань, що стосуються проявів насилля щодо вас та ваших близьких.

10 фактів про кібербулінг https://www.unicef.org/ukraine/cyberbulling

Про булінг

Булінг — різновид насильства; навмисне, що не носить характеру самозахисту і не є санкціонованим нормативно-правовими актами держави, довготривале (повторюване) фізичне чи психологічне насильство з боку індивіда чи групи, які мають певні переваги (фізичні, психологічні, адміністративні тощо) стосовно індивіда, і що відбувається переважно в організованих колективах з певною особистою метою (наприклад, бажання заслужити авторитет у бажаних осіб)

/Files/images/11111.jpg/Files/images/11112.png/Files/images/11113.png




































Як запобігти булінгу. Практичні поради

ПЛАН ЗАХОДІВ, спрямованих на запобігання та протидію булінгу (цькуванню) в Сенчанській ЗОШ І-ІІІ ступенів на І семестр 2021-2022 н. р.

Назва заходу Термін проведення Цільова аудиторія Відповідальний
Первинна профілактика
1. Оновлення розділу по профілактиці булінгу і розміщення нормативних документів на сайті закладу освіти. Вересень Здобувачі освіти, батьки, педагогічні працівники Адміністрація закладу
2. Видання наказів «Про створення у закладі освіти комісії з питань запобігання і протидії домашньому насильству та булінгу у 2021-2022 навчальному році» та ««Про організацію роботи у закладі освіти з питань запобігання і протидії домашньому насильству та булінгу у 2021-2022 навчальному році» Вересень Здобувачі освіти, батьки, педагогічні працівники Адміністрація закладу
3. Організація механізмів звернення та встановлення інформаційних скриньок для повідомлень про випадки булінгу (цькуваня) Вересень Здобувачі освіти, батьки, педагогічні працівники Адміністрація, класні керівники Практичний психолог
4. Перевірка приміщень, території школи з метою виявлення місць, які потенційно можуть бути небезпечними та сприятливими для вчинення булінгу (цькування) Вересень Завгосп, адміністрація закладу
5. Обговорення та прийняття правил поведінки в класах, оформлення правил у вигляді наочних матеріалів Вересень Здобувачі освіти Класні керівники
6. Інструктивні наради та педради з питань профілактики булінгу (цькування) з педагогічним та трудовим колективами Вересень-грудень Педагогічний та трудовий колективи Адміністрація закладу
7. Участь у круглому столі «Протидія булінгу в дитячому середовищі», організований Лохвицьким Центром професійного розвитку педагогічних працівників Вересень ЗДВР, голова МО класних керівників, практичний психолог Адміністрація закладу
8. Консультування класних керівників психологом, соціальним педагогом з проблемних ситуацій (за потребою) Вересень-грудень Педагогічні працівники Практичний психолог, соціальний педагог
9. Засідання МО класних керівників «Протидія булінгу в учнівському середовищі» Вересень, грудень Класні керівники 1-11 класи ЗДВР
10. Забезпечення участі педагогічних працівників у навчальних семінарах щодо запобігання булінгу (цькування) та заходів реагування. Вересень-грудень Педагогічні працівники Адміністрація закладу
11. Круглий стіл за участю представників Національної поліції та службою у справах дітей Сенчанської сільської ради «Не допускай проявів булінгу над собою. Допоможи другу» Жовтень 5-11 класи ЗДВР
12. Розробка пам'яток для батьків про порядок реагування та способи повідомлення про випадки булінгу (цькування) щодо дітей, заходи захисту та надання допомоги дітям. Жовтень Батьки Практичний психолог, соціальний педагог
13. Консультування батьків щодо захисту прав та інтересів дітей (за потребою) Вересень –грудень Батьки Практичний психолог
14. Тематичні батьківські збори «Безпека дитини в щколі», «Булінг та кібербулінг» Вересень-грудень Батьки Адміністрація закладу, практичний психолог, вчитель інформатики
15. Засідання учнівського самоврядування «Конфлікти та його наслідки» листопад Лідери учнівського самоврядування Педагог-організатор, практичний психолог
16. Заняття з елементами тренінгу для вчителів та учнів щодо запобігання булінгу (цькування) у закладі освіти «Безпечна школа. Макси булінгу» за участю служби у справах дітей Сенчанської сільської ради Листопад Педагогічні працівники, учні 8-11 класів Практичний психолог, соціальний педагог
17. Проведення ранкових зустрічей («Ранкових коло») з метою формування навичок дружніх стосунків у класному колективі. Протягом І семестру 1-4 класи Класні керівники
18. Тиждень толерантності (за окремим планом) Листопад 1-11класи Класні керівники, практичний психолог, соціальний педагог
19. Імітаційна гра «Якщо тебе ображають» Грудень 1-4 класи Класні керівники
20. Інформаційна акція «16 днів проти насильства» (за окремим планом) Листопад-Грудень 1-11 класи Класні керівники, практичний психолог, соціальний педагог, вчитель правознавства
Години психолога, спрямовані на запобігання та протидію булінгу
21. Бесіда «Булінг – що це?!Як вирішити конфлікт? » Вересень 1-4 класи Практичний психолог
22. Бесіда «Булінг у школі! Як не стати жертвою?!» Жовтень 6-8 класи Практичний психолог
23. Бесіда « Булінг – не роби вигляд що не бачиш…» Листопад 9-11 класи Практичний психолог
24. Заняття з елементами тренінгу «Булінг. Як протистояти психологічному тиску?!» Грудень 9-11 класи Практичний психолог
25. Презентація відеороликів про булінг «Булінг – це злочин…» Протягом І семестру 5-11 класи Практичний психолог
26. Заняття «Як навчити дітей безпечної поведінки в Інтернеті» Протягом І семестру 1-11 класи Практичний психолог, вчитель інформатики
Моніторинг ефективності плану заходів щодо протидії булінгу, виявлення проблем та вжиття заходів для їх вирішення
27. Анонімне анкетування учнів1-4 та 5-11-х класів про випадки булінгу (цькування) у школі На початку та в кінці І семестру Учні 1-11 класів Практичний психолог, соціальний педагог, класні керівники
28. Анкетування батьків про безпеку в закладі освіти На початку та в кінці І семестру Батьки Практичний психолог, соціальний педагог, класні керівники
29. Діагностика стосунків у закладі освіти. Анкетування учнів та вчителів Грудень Учні 1-11 класів, педагогічні працівники Практичний психолог, соціальний педагог
Вторинна профілактика
30. Аналіз інформації за протоколами комісії з розгляду випадків булінгу (цькування) в закладі освіти Грудень ЗДВР, практичний психолог
31. Узагальнення інформації щодо виконання плану заходів з запобігання та протидії булінгу (цькуванню) в закладі освіти Грудень ЗДВР, практичний психолог
Кiлькiсть переглядiв: 242

Коментарi